Sponsorluq nədir?

Sponsorluq bir qurumun korporativ və marketinq məqsədləri üçün, iştirak etməsinin faydalı olduğu tədbirlərə və tədbirlərə pul verməklə və ya həmin tədbir, tədbir üçün lazım olan alətlər/materiallar kimi maddi ləvazimatlarla təmin edilməsidir. Beləliklə, sponsorluq korporativ imicini artırmaq, brend şüurunu artırmaq və ya məhsul və xidmətlərin birbaşa satışını stimullaşdırmaqla korporativ məqsədləri dəstəkləmək üçün tədbir və ya tədbirin təşkilidir. Sponsorluq və reklam daim müqayisə edilən anlayışlardır. Amma reklamın məqsədi sırf satış üçündür. Sponsorluq isə satışdan çox hədəf auditoriyanın münasibət və davranışını dəyişməyə yönəlib. Ətraflı:  http://www.four4event.com/blog/genel

Ətraflı